Info
Suma podjazdów to 23907 metrów.
Więcej o mnie.
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2022, Luty1 - 0
- 2022, Styczeń1 - 0
- 2021, Listopad3 - 0
- 2021, Październik7 - 0
- 2021, Wrzesień2 - 0
- 2021, Lipiec5 - 0
- 2021, Czerwiec3 - 0
- 2021, Maj2 - 0
- 2021, Kwiecień8 - 0
- 2021, Marzec8 - 0
- 2021, Luty3 - 0
- 2021, Styczeń4 - 0
- 2020, Grudzień5 - 0
- 2020, Listopad4 - 0
- 2020, Październik6 - 0
- 2020, Wrzesień8 - 0
- 2020, Sierpień5 - 0
- 2020, Lipiec3 - 0
- 2020, Czerwiec2 - 0
- 2020, Kwiecień6 - 0
- 2020, Marzec5 - 0
- 2020, Luty6 - 0
- 2020, Styczeń6 - 0
- 2019, Grudzień4 - 0
- 2019, Listopad10 - 0
- 2019, Październik10 - 0
- 2019, Wrzesień6 - 0
- 2019, Sierpień9 - 0
- 2019, Lipiec9 - 0
- 2019, Czerwiec14 - 0
- 2019, Maj8 - 0
- 2019, Kwiecień7 - 0
- 2019, Marzec9 - 0
- 2019, Luty11 - 0
- 2019, Styczeń7 - 0
- 2018, Grudzień5 - 1
- 2018, Listopad8 - 0
- 2018, Październik8 - 0
- 2018, Wrzesień11 - 0
- 2018, Sierpień8 - 0
- 2018, Lipiec7 - 0
- 2018, Czerwiec6 - 0
- 2018, Maj10 - 0
- 2018, Kwiecień10 - 0
- 2018, Marzec6 - 0
- 2018, Luty9 - 0
- 2018, Styczeń11 - 0
- 2017, Grudzień9 - 0
- 2017, Listopad20 - 0
- 2017, Październik19 - 0
- 2017, Wrzesień22 - 0
- 2017, Sierpień25 - 0
- 2017, Lipiec22 - 0
- 2017, Czerwiec28 - 0
- 2017, Maj22 - 0
- 2017, Kwiecień14 - 0
- 2017, Marzec10 - 0
- 2017, Luty4 - 0
- 2017, Styczeń5 - 0
- 2016, Grudzień3 - 0
- 2016, Listopad7 - 0
- 2016, Październik8 - 0
- 2016, Wrzesień20 - 0
- 2016, Sierpień15 - 0
- 2016, Lipiec13 - 3
- 2016, Czerwiec16 - 0
- 2016, Maj20 - 1
- 2016, Kwiecień20 - 0
- 2016, Marzec6 - 0
- 2016, Luty5 - 0
- 2016, Styczeń6 - 0
- 2015, Grudzień8 - 0
- 2015, Listopad6 - 0
- 2015, Październik7 - 0
- 2015, Wrzesień14 - 0
- 2015, Sierpień15 - 0
- 2015, Lipiec13 - 0
- 2015, Czerwiec9 - 0
- 2015, Maj7 - 2
- 2015, Kwiecień7 - 0
- 2015, Marzec7 - 0
- 2015, Luty3 - 0
- 2015, Styczeń5 - 2
- 2014, Grudzień3 - 0
- 2014, Listopad6 - 0
- 2014, Październik6 - 0
- 2014, Wrzesień7 - 2
- 2014, Sierpień7 - 0
- 2014, Lipiec4 - 0
- 2014, Czerwiec8 - 1
- 2014, Maj4 - 0
- 2014, Kwiecień5 - 0
- 2014, Marzec4 - 0
- 2014, Luty2 - 0
- 2014, Styczeń4 - 0
- 2013, Grudzień6 - 0
- 2013, Listopad4 - 0
- 2013, Październik6 - 0
- 2013, Wrzesień8 - 1
- 2013, Sierpień8 - 0
- 2013, Lipiec14 - 0
- 2013, Czerwiec11 - 0
- 2013, Maj7 - 0
- 2013, Kwiecień7 - 0
- 2013, Marzec5 - 2
Listopad, 2015
| Dystans całkowity: | 179.20 km (w terenie 20.00 km; 11.16%) |
| Czas w ruchu: | 08:56 |
| Średnia prędkość: | 20.06 km/h |
| Maksymalna prędkość: | 65.00 km/h |
| Liczba aktywności: | 6 |
| Średnio na aktywność: | 29.87 km i 1h 29m |
| Więcej statystyk | |
- DST 41.38km
- Teren 20.00km
- Czas 02:23
- VAVG 17.36km/h
- VMAX 45.00km/h
- Temperatura 3.0°C
- Sprzęt Zimówka
- Aktywność Jazda na rowerze
Dętki to zło - szutry zimówką
Niedziela, 22 listopada 2015 · dodano: 22.11.2015 | Komentarze 0
Opuściłem ciśnienie do 1 bara z przodu i ~1,8 bara z tyłu (próbowałem 1,5 bara, ale koło lekko pływało na zakrętach i widać było jak pode mną siedzi - szersza obręcz i byłoby super). Jeździ się w zasadzie OK, ale do bezdętek sporo im brakuje, ale możliwe, że to jednak rozmiar koła (26') aż tak ustępuje Scott'owi. Można się pobawić w ghetto, ale obawiam się, że będę musiał nie długo rozmontować żeby opony z kolcami założyć. A może prognozy się sprawdzą i nie będzie zimy...
Przydałyby się też jakieś używane SPD na zimę
Najpierw góra Chełmowa, a potem szuterki jeleniowskie - mokro to urypałem się jak guziec.
- DST 31.88km
- Czas 01:37
- VAVG 19.72km/h
- VMAX 38.00km/h
- Temperatura 2.0°C
- Sprzęt Zimówka
- Aktywność Jazda na rowerze
Zimowe koła i napęd
Sobota, 21 listopada 2015 · dodano: 21.11.2015 | Komentarze 0
Zmiana opon na Schwalbe King Jim 26x2,35 i napędu na 1x7 na zimę, a w sumie to bardziej na błoto, bo nie wiem czy się w tym roku doczekamy śniegu takiego, żeby pojeździć. Opony mimo deklarowanego rozmiaru 60 osiągają niecałe 57 mm, czyli realne 2,25' na obręczy 21 mm.
Mimo szerokości i głośności toczą się przyzwoicie po asfalcie (ale zawsze to trochę szkoda). 1,8 bara z przodu i 2 z tyłu to za dużo mimo, że producent zaleca minimum 2... Aktywna prędkość maksymalna to lekko ponad 30 km/h, ale w nocy albo po śniegu i tak dużo szybciej jechać by się nie dało.
Mała latarka jako światło "krótkie" i druga jako "długie" sprawdza się idealnie. Nareszcie można pojechać praktycznie wszędzie. Aczkolwiek do pracy przed świtem lub wracać przez 23 mi się raczej nie będzie chciało.
- DST 16.64km
- Czas 00:43
- VAVG 23.22km/h
- VMAX 49.86km/h
- Temperatura 8.0°C
- Sprzęt Scott
- Aktywność Jazda na rowerze
Z pracy Listopad
Sobota, 14 listopada 2015 · dodano: 14.11.2015 | Komentarze 0
Powrót już po suchym asfalcie, ale i tak najprzyjemniejszym elementem podróży by dojazd do głównej drogi przez lasek. W sumie jakiś 1 km, ale przynajmniej nie asfalt.
Oficjalnie już można powiedzieć, że koła przestały trzymać powietrze - szczególnie tylne. Z 3 barów do rana zostaje 1... Trzeba dolać uszczelniacza chociaż tylna opona to w zasadzie już tylko do wymiany.
- DST 16.49km
- Czas 00:44
- VAVG 22.49km/h
- VMAX 47.60km/h
- Temperatura 6.0°C
- Sprzęt Scott
- Aktywność Jazda na rowerze
Do pracy Listopad
Sobota, 14 listopada 2015 · dodano: 14.11.2015 | Komentarze 0
Z braku przedniego koła w Vantarze, w którym zużyła się obręcz i hamulec wyje i szarpie całym widelcem musiałem zjeść zupę widelcem i pojechać do pracy Scott'em. Trochę mokro było z rana, bo dopiero co przestał padać deszcz, a rower troszkę zamula na asfalcie, wiec czas taki, a nie inny. Do tego wiatr wcale nie najsłabszy...
- DST 48.81km
- Czas 02:18
- VAVG 21.22km/h
- VMAX 65.00km/h
- Temperatura 14.0°C
- Sprzęt GT Vantara
- Aktywność Jazda na rowerze
Pierwsza wichura tej jesieni
Niedziela, 8 listopada 2015 · dodano: 08.11.2015 | Komentarze 0
Wiatr z zachodu to jazda na wschód to po prostu coś niesamowitego. Przez osiedle górne po płaskim 50 km/h, a na zjeździe bez wysiłku 65 km/h. Dalej przez Włochy do trasy Nowa Słupia - Ostrowiec Św i kręciłem się tam po wsiach dookoła trasy na Opatów. Trochę latania z wiatrem i śrubowanie kadencji do granic wytrzymałości, a na liczniku 50-60 km/h nie wiadomo skąd, bo zero szumu wiatru tylko świst opon.
W Kraszkowie znalazłem dość intrygujący wjazd do lasu i dróżki obiecujące połączenie z czerwonym szlakiem - byłoby to bardzo ciekawe ułatwienie nie musieć zaczynać szlaku od drugiej strony gór. A las wygląda godnie:
Trzeba się tam wybrać Scottem i dokładnie zbadać.
Powrót pod wiatr, czyli robimy wytrzymałość - praktycznie cały czas młynek i nie więcej niż 20 km/h. Z górki wcale nie dużo więcej. Coraz bardziej kusi baranek oj kusi...
- DST 24.00km
- Czas 01:11
- VAVG 20.28km/h
- VMAX 43.10km/h
- Temperatura 2.0°C
- Sprzęt Zimówka
- Aktywność Jazda na rowerze
Ciemno i zimno
Środa, 4 listopada 2015 · dodano: 05.11.2015 | Komentarze 0
Test rowerów, ubrania i oświetlenia w nocy. Bielizna termiczna, bluza, spodnie i cienka kurtka od wiatru spokojnie daję radę do 0 stopni, a gdyby lepiej ogrzać głowę i założyć ocieplacze na buty to pewnie i niżej, ale szybkie asfaltowe przeloty odpadają. Latarka taktyczna jako światło pozycyjne sprawdza się bardzo dobrze, ale do oświetlania drogi przydałaby się przynajmniej druga taka sama.
Do jazdy w ciemnościach najlepiej nadaję się jednak zrekonstruowany Kross Grand, bo jest mały, zwinny, stabilny i średnio szybki. Vantara jest zbyt drętwa i momentalnie osiąga się prędkość, przy której nie ogarnia się drogi, a Scott'a szkoda jako terenowego roweru, bo do lasu i tak po ciemku prędko nie wjadę.


